Tiktogram

Instagram at your fingertips with Tiktogram!
#rterdoğan
  • 79.4k posts

Recent instagram post's tagged with #rterdoğan

ZÂTEN BİZDE BU DEMOKRASİ DENEN ZIRVALIĞI HİÇBİR ZAMAN SEVMEDİK...#rterdoğan #süleymansoylu #adam #başkan #REİS🇹🇷
20 likes 2

ZÂTEN BİZDE BU DEMOKRASİ DENEN ZIRVALIĞI HİÇBİR ZAMAN SEVMEDİK... #rterdoğan #süleymansoylu #adam #başkan #REİS🇹🇷

oyaerol4106 👏👏👏👏

emine.aksu.108 Sana soran mı var

26 minutes ago
Ağlar mısın Güler misinİstanbul..?..Keşfetten gelenler sayfamıza davetlisiniz..🌹👉🏻👉🏻 @ceddiosmanlii 👈🏻👈🏻..#islam #15Temmuz #2019 #Erdoğan #receptayyiperdoğan #Rterdogan #rterdoğan #akparti #mhp #ismailağa #ismailağacemaati #menzilsofileri #turkey #türkiye #istanbul #ihsanşenocak  #cübbeliahmethoca #cumhurittifakı #efendihz #mahmudefendi #follow #SonDakika #haber #ahaber #tr #rte #devletbahçeli #haberler #siyasetReposted from
62 likes 3

cafer_kurnazz Orospu çocuğu

gencer_alperen 😂😂😂😂

41 minutes ago
Hayırlı geceler🤗🙏#receptayyiperdoğan #rte #rterdoğan #akgençlik #bursa #istanbul #aöl #açıklise #hayat #butik #sevgi #komando #asker #şiir
3 likes 2

_ulkuyolunda Sayfamıza tüm milliyetçi kardeşlerimiz, büyüklerimiz davetlidir 😊🇹🇷

yaram1zdakalsin Hayallerimde yeşeren bir umut, avuçlarımda en büyük duamsın. Sen benim için, gerçek olsun dediğim en tatlı rüyasın.@yaram1zdakalsin

1 hour ago
Turan eller var olsun. Allah Türke yar olsun🤘🤘 @sule_d16 #rterdoğan #herseyseninleguzel #baskanerdogan
34 likes 3

Turan eller var olsun. Allah Türke yar olsun🤘🤘 @sule_d16 #rterdoğan #herseyseninleguzel #baskanerdogan

1gunbatimi______ #REİS candır 😍

_gunesim___ 🇹🇷🇹🇷🇹🇷

1 hour ago
Vatana millete hayırlı olsun 😉😉...#kayyum #mardin #diyarbakır #van #islam #15temmuz #2019 #erdoğan #receptayyiperdoğan #rterdogan #rterdoğan #akparti #mhp  #turkey #istanbul #cumhurittifakı #follow #sondakika #haber #ahaber #tr #rte #devletbahçeli #trt #haberler #siyaset
182 likes 35

aytengurelli 😁😁😁😁😁😁👏👏👏👏👏👏🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

erenes.2012 Devletim iş başında herzaman olduğu gibi çok şükür Allahıma 🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹🇹🇷🌹

1 hour ago
TÜRKİYE CUMHURİYETİ CUMHURBAŞKANLIĞI MAKAM ARACI#tccumhurbaskanligi #cumhurbaşkanlığı #makamaracı #receptayyiperdoğan #rterdoğan #rte
339 likes 1

TÜRKİYE CUMHURİYETİ CUMHURBAŞKANLIĞI MAKAM ARACI #tccumhurbaskanligi #cumhurbaşkanlığı #makamaracı #receptayyiperdoğan #rterdoğan #rte

nurselk.1010 Maşaallah.

1 hour ago
🤣🤣...... ———————————————————————#rterdoğan #başkan #başkanerdoğan # #reis #cumhurbaşkanı #uzunadam #devam  #islam #receptayyiperdoğan #ömerhalisdemir #fethisekin #alparslantürkeş #muhsinyazıcıoğlu #akparti #mhp #türkiyem🇹🇷 #kürt #türk #kardeş #receptayyiperdogan #türkiye #vatan #şehitlerölmez #reisicumhur #binaliyıldırım #ülkücü #turan #azerbeycantürkiye #azerbaycan
63 likes 1

rahimeatasever 🇹🇷🇹🇷🇹🇷👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👏

1 hour ago
Dünyaya meydan okuyan bir devlet, icerdekileri cezasız bırakır mı sandın. Bir gece ansızın!! @sule_d16 #rterdoğan #suleymansoylu #kayyum
40 likes 0

Dünyaya meydan okuyan bir devlet, icerdekileri cezasız bırakır mı sandın. Bir gece ansızın!! @sule_d16 #rterdoğan #suleymansoylu #kayyum

1 hour ago
Türkiye Cumhuriyeti Devletini yıkmakla görevli bir örgüt adına, parti kurup Milletvekili ve Belediye Başkanı olan başka bir memleket yokkk.. Devletin tüm özlük haklarını kullanan, dokunulmazlığı sonuna kadar kullanan, ama her fırsatta Devletin sırtına hançer vuran bir toplulukta yokkkk.. bu milletin vergilerini;Devletin, millet için harca diye verdiği paraya kurşun alıp bu Devlete sıkan kanı bozuk kansızlar da yokkkk.. peki neden müsaade ediliyor bunlara..?? beynimden yanık lastik kokusu geliyor düşündükçe.. neden heeee nedennnnn..?? biri terör örgütünün elebaşısı olduğu halde gelir İstanbul eş başkanı olur,bir diğeri ceza yatamaz çok hasta diye cezaevinden tahliye edilir, çıkar çıkmaz tekrar Devlete kurşun sıkmaya devam eder.. hele biri var ki;bu Devletin bir numaralı koltuğuna oturmuş cumhurbaşkanlığı yapmış birisi, teröre yardım ve yataklık ettiği çuvallar dolusu belgeyle sabit olan belediye başkanına sahip çıkmaya çalışıyor.. biz bunlara neden tahammül ediyoruz,Vallahi anlamıyorummmm.. birisi ayağı kayıp dereye düşse,bir diğerine tır çarpsa,birkaç kişi kaybolup bir ormanlık alanda kafasına sıkılmış bir vaziyette bulunsa.. çok mu zor heeeee  çok mu zorrrrrr... nedir bizim elimizi kolumuzu bağlıyannnn..?? Demokrasi dediğiniz şey,bize üç gömlek büyük geliyor ağalarrrr.. Metehan kanunları, Kürşad kanunları istiyorum ben, Yavuz’un kudretini istiyorummmm...!!!! ✔➖➖➖➖➖➖➖➖➖✔☝️🇹🇷Bizim nihâi  gayemiz, ilâyı kelimetullah için nizam _ı âlem davasıdır..☝️🇹🇷_✔➖➖➖➖➖➖➖➖➖✔ #SultanAbdülHamitHan#RecepTayyipErdogan  #rterdoğan#rte #ReisiCumhurerdoğan #REİS #lider #Dünyalideri  #liderlerinlideri #Milletinadamı #Halkınadamı #Uzunadam #Başkanerdoğan #Başkomutan #Başkanerdoğan #AKP #akparti #Dünyabeştenbuyuktür✔➖➖➖➖➖➖➖➖➖✔ 🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷✔➖➖➖➖➖➖➖➖➖✔
59 likes 2

Türkiye Cumhuriyeti Devletini yıkmakla görevli bir örgüt adına, parti kurup Milletvekili ve Belediye Başkanı olan başka bir memleket yokkk.. Devletin tüm özlük haklarını kullanan, dokunulmazlığı sonuna kadar kullanan, ama her fırsatta Devletin sırtına hançer vuran bir toplulukta yokkkk.. bu milletin vergilerini; Devletin, millet için harca diye verdiği paraya kurşun alıp bu Devlete sıkan kanı bozuk kansızlar da yokkkk.. peki neden müsaade ediliyor bunlara..?? beynimden yanık lastik kokusu geliyor düşündükçe.. neden heeee nedennnnn..?? biri terör örgütünün elebaşısı olduğu halde gelir İstanbul eş başkanı olur, bir diğeri ceza yatamaz çok hasta diye cezaevinden tahliye edilir, çıkar çıkmaz tekrar Devlete kurşun sıkmaya devam eder.. hele biri var ki; bu Devletin bir numaralı koltuğuna oturmuş cumhurbaşkanlığı yapmış birisi, teröre yardım ve yataklık ettiği çuvallar dolusu belgeyle sabit olan belediye başkanına sahip çıkmaya çalışıyor.. biz bunlara neden tahammül ediyoruz, Vallahi anlamıyorummmm.. birisi ayağı kayıp dereye düşse, bir diğerine tır çarpsa, birkaç kişi kaybolup bir ormanlık alanda kafasına sıkılmış bir vaziyette bulunsa.. çok mu zor heeeee çok mu zorrrrrr... nedir bizim elimizi kolumuzu bağlıyannnn..?? Demokrasi dediğiniz şey, bize üç gömlek büyük geliyor ağalarrrr.. Metehan kanunları, Kürşad kanunları istiyorum ben, Yavuz’un kudretini istiyorummmm...!!!! ✔➖➖➖➖➖➖➖➖➖✔ ☝️🇹🇷Bizim nihâi gayemiz, ilâyı kelimetullah için nizam _ı âlem davasıdır..☝️🇹🇷_ ✔➖➖➖➖➖➖➖➖➖✔ #SultanAbdülHamitHan#RecepTayyipErdogan #rterdoğan#rte #ReisiCumhurerdoğan #REİS #lider #Dünyalideri #liderlerinlideri #Milletinadamı #Halkınadamı #Uzunadam #Başkanerdoğan #Başkomutan #Başkanerdoğan #AKP #akparti #Dünyabeştenbuyuktür ✔➖➖➖➖➖➖➖➖➖✔ 🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷🍃🇹🇷 ✔➖➖➖➖➖➖➖➖➖✔

mezarszlar Köstebek avı ⚔️⚔️⚔️🇹🇷⚔️⚔️⚔️

burcucirpici Bildikleri vardır ama devletimize ihanetin bedeli de ağır olmalı

1 hour ago
BİZ OLÜNCE YORULURUZ!Reis için yoruma bir ❤bırakabilir misiniz?Bizlere destek olmak için paylaşıp kaydedebilir misiniz🙏🌹Beğenip yorum yapabilirsiniz.•••••#rte #baskomutan #başkomutan #mhp #soylu #suleymansoylu #binaliyıldırım #receptayyiperdoğan #joh #pöh #türkiye #cumhurunreisi #reis #reisicumhur #baskan #rterdoğan #rteerdogan @rterdogan @suleyman_soylu @by
17 likes 6

BİZ OLÜNCE YORULURUZ! Reis için yoruma bir ❤bırakabilir misiniz? Bizlere destek olmak için paylaşıp kaydedebilir misiniz🙏🌹 Beğenip yorum yapabilirsiniz. • • • • • #rte #baskomutan #başkomutan #mhp #soylu #suleymansoylu #binaliyıldırım #receptayyiperdoğan #joh #pöh #türkiye #cumhurunreisi #reis #reisicumhur #baskan #rterdoğan #rteerdogan @rterdogan @suleyman_soylu @by

gokce8161 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

gokce8161 Pervin hanıma canii gönülden katılıyorum

2 hours ago
Büyük hocamız rahmetli Abdülmetin Balkanlıoğlu.#abdulmetinbalkanlıoğlu #iddef #tc #rterdoğan
7 likes 0

Büyük hocamız rahmetli Abdülmetin Balkanlıoğlu. #abdulmetinbalkanlıoğlu #iddef #tc #rterdoğan

2 hours ago
Kesinlikle @rterdogan #rterdoğan #RECEP #TAYYİP #ERDOĞAN
8 likes 0
2 hours ago
#gülistandergisi #islamihayat #mardin #türkiye #istanbul #adana #konya #izmir #ankara #bursa #medine #asker #hudut #sınır #rterdoğan #konyevi #naksi #tasavvuf #namaz #camii #tarikat #merkad #sofi
14 likes 1

kiliszeytindali Vatanını milletini seven sayfamıza beklerız davetlisiniz kardeşlerım sayfama davetlidir davete icap etmek gerek şimdiden teşekkür ederim 😊 @kiliszeytindali

3 hours ago
Made with and